Sorting by

×
GıdaGüncel

Hedef 2022’de 1000 mağaza! Tarım Kooperatif Market Genel Müdürü Hürriyet’e konuştu

Türkiye’de yükselen gıda fiyatları konusunda tartışmalar devam ederken, tüketiciye uygun fiyatlı ürünler sunan Tarım Kredi Kooperatifleri’nin sayılarının artması için çalışma başlatıldı. Tarım Kooperatif Market Genel Müdürü Bayram Ali Yıldırım, “Şu anda 486 mağazamız var, 215 mağaza da hazır, bu sene sonuna kadar açılacak. 2022 yılı içerisinde ise bu sayıyı 1000’e tamamlamayı hedefliyoruz” dedi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın, Tarım Kredi Kooperatifi marketinden yaptığı alışverişin ardından “Fiyatlar gayet uygun. Türkiye genelinde bin kadar bu tür marketlerin yapılması talimatını verdik” açıklamasıyla başlayan tartışmalar sürüyor.

Tarım Kredi Kooperatifi Genel Müdürü Fahrettin Poyraz, önceki gün Meclis’e gelerek AK Parti grup yöneticilerine son durum hakkında bilgi verirken, Tarım Kooperatif Market Genel Müdürü Bayram Ali Yıldırım da yol haritasını Hürriyet’e anlattı. “Hedef yıl sonuna kadar toplam 700 mağaza” diyen, Yıldırım, şunları söyledi: “Şu anda 486 mağazamız var, 215 mağaza da hazır, bu sene sonuna kadar açılacak. 2022 yılı içerisinde ise bu sayıyı 1000’e tamamlamayı hedefliyoruz. 12 depomuz bulunuyor. İstanbul, Avrupa ve Anadolu yakası, Bursa, İzmir, Konya, Antalya, Mersin, Ankara, Sivas, Samsun, Erzurum ve Diyarbakır. Bu şehirlerde, merkezde, vatandaşa yakın mağazalar açacağız. 215 mağazamız, Sivas, Konya, Antalya, Mersin ve Ankara’nın doğusunda olacak. Mağazalarımız arasında yaklaşık 1.5- 2 kilometre mesafe olacak. Vatandaşlar yürüyerek de gelebilecek.”

Hedef 2022’de 1000 mağaza Tarım Kooperatif Market Genel Müdürü Hürriyete konuştu

TANZİM MAĞAZASI DEĞİLİZ

Günlük endeksi takip ettiklerini, fiyatların diğer rakiplerin altında olmasına dikkat ettiklerini kaydeden Yıldırım, “Müşteriler fiyat farkının daha fazla olmasını bekliyorlar. Fiyatı belli bir noktada tuttuğumuzda rakipler fazla artış yapamıyor, bize göre ayarlama yapıyorlar. Bizim işimiz tanzim değil, tanzim mağazası değiliz. Ticari faaliyet gösteriyoruz, Türk işçisinin ürettiği kaliteli ürünlerin uygun fiyata ulaşımını sağlıyoruz. Kooperatif yapısıyız. Türk çiftçisinin ürünlerini alıp, onları destekleyerek, vatandaşla buluşturmayı hedefliyoruz. 2021-2026 stratejimiz var. Ufak mağazacılığın yanı sıra ‘Koopgross’ marketler açacağız. Gaziantep’te açtık, Ankara, İstanbul’da hazırlıklarımız var. 1000-1500 metrekare mağazalar olacak. Kendi markalarımızın yanı sıra Türk ve uluslararası markaların da satışı yapılacak. 2022’nin başında franchise modeline geçeceğiz. 2022 sonuna doğru e-ticarete gireceğiz. ‘Koopgel’ ve ‘Koopsanal’ ile ürünlerimizi tüketicilerimizin evlerine kadar getireceğiz” diye konuştu.